Oferta laboral: persona tècnica per a l’àrea de comptabilitat de la FCVS

La FVCS necessita incorporar un perfil per cobrir la plaça tècnica en l’àrea de comptabilitat.

Si et vols incorporar a l’equip de la Federació Catalana de Voluntariat Social (FCVS), necessitem una persona técnica que s’incorpori a l’àrea de comptabilitat. La funció és supervisar i gestionar totes les activitats comptables de l’entitat, assegurant que la informació financera es registri de manera precisa i en compliment amb les normatives legals i fiscals. A més, ha de donar suport a la presa de decisions financeres mitjançant l’elaboració d’informes i anàlisis comptables.

La persona s’incorporarà sota la coordinació de la responsable de l’àrea, formant part d’un equip de tres persones amb qui treballarà de manera conjunta. La FCVS compta amb el suport d’una gestoria externa.

PERFIL REQUERIT:

Formació i experiència:

  • Títol universitari en Administració d’Empreses o afins.
  •  1-2 anys d’experiència en lloc similar, preferiblement amb coneixements del Tercer Sector.

Coneixements tècnics:

  • Coneixement de software comptable.
  • Coneixements de facturació electrònica.
  • Coneixement de normativa comptable.
  • Coneixements en fiscalitat i regulacions fiscals.

Habilitats i competències:

  • Alta capacitat analítica i de resolució de problemes.
  • Organització i capacitat per a desenvolupar múltiples tasques i terminis.
  • Bona comunicació interpersonal i habilitat per a presentar informació financera a no experts.
  • Capacitat de treballar sota pressió.

FUNCIONS:

1. Gestió comptable: 

  • Registre i control de totes les transaccions financeres de l’entitat (factures, pagaments, ingressos, etc.).
    • Realitzar tancaments comptables mensuals, trimestrals i anuals.
    • Controlar i analitzar els comptes comptables per a garantir la correcta imputació dels assentaments comptables.

2. Elaboració d’informes financers: 

  • Preparar i presentar els estats financers (balanç general, estat de resultats…) conforme a les normatives comptables vigents.
  • Generar informes financers detallats per a la direcció i consell directiu.
  • Assegurar la correcta interpretació dels resultats financers per a la presa de decisions estratègiques.

3. Compliment fiscal: 

  • Seguiment per a la correcta liquidació i declaració d’impostos.
  • Seguiment del compliment de les obligacions fiscals i comptables.
  • Preparar la documentació per a auditories.

4. Control de pressupost: 

  • Participar a la planificació i elaboració del pressupost anual.
  • Monitoritzar l’execució del pressupost, identificant i analitzant les variacions que es produeixin.

5. Millora continua: 

  • Treball orientat a optimizar els recursos financers de l’entitat.

CARACTERÍSTIQUES PERSONALS:

  • Responsabilitat i ètica professional.
  • Proactivitat i capacitat per a prendre decisions informades.
  • Treball en equip.
  • Orientació a resultats.

OFERTA:

  • Contracte indefinit de 20 hores setmanals, amb la possibilitat d’augmentar a jornada complerta a mig termini.
  • Incorporació immediata.
  • Remuneració segons l’escala salarial de l’entitat

Les persones interessades podeu enviar CV a recursoshumans@voluntaris.cat

Podeu consultar totes les ofertes laborals de la FCVS al nostre web.