Gràcies a la campanya de Sant Jordi #UnaRosaUnaOportunitat, la Fundació Comtal ha recaptat més de 33.000€ per garantir l’accés a l’educació de 159 infants i joves en situació vulnerable.
La Fundació Comtal tanca la campanya #UnaRosaUnaOportunitat amb la satisfacció d’aconseguir més de 33.000€ per garantir que 159 menors com la Samanta, l’Abdou, la Rossany i el Miguel puguin superar el curs escolar gràcies al reforç educatiu i la capacitació tecnològica, d’aquesta manera podran arribar a ser allò que volen ser.
Enguany l’entitat ha aconseguit un 44% més de beneficis que l’any passat, amb la implicació de 20 empreses noves.
En total, 78 empreses, escoles i organitzacions solidàries han volgut col·laborar regalant roses i punts de llibre o enviant una animació digital per felicitar Sant Jordi:
Mercabarna va fer una donació de 500 roses solidàries i l’entitat les va vendre durant la diada de Sant Jordi a l’espai comunitari Benet Corner, davant del Mercat de Santa Catarina i a la plaça del Pou de la Figuera.
La campanya ha estat un èxit gràcies al suport de 19 persones voluntàries i la difusió del Diari Ara, El Periódico, El Punt Avui, La Vanguardia i altres mitjans de comunicació.