Nom de l'entitat:
Associació l'Esquitx
Termini de presentació de candidatures:
31/10/2025
Horari/jornada laboral:
30 hores setmanals
Tipus de contracte:
Indefinit (dos mesos prova)
Població on es desenvolupa el lloc de treball:
Barcelona
Salari:
Conveni acció social (diplomat-llicenciat)
Entitat sense ànim de lucre creada el 1985 amb seu al barri de Sant Pere, Santa Caterina i la Ribera (Barcelona), que treballa per a la prevenció, sovint amb famílies amb certes dificultats econòmiques i /o socials. Necessita incorporar un/a Responsable de Gestió i RRHH.
Tasques i responsabilitats
- Captació de finançament: recerca de recursos: materials, econòmics (subvencions públiques i privades). Elaborar tots els documents necessaris per a la presentació de subvencions i justificació d’aquestes.
- Gestió pressupostària: elaborar el pressupost anual i presentar-lo a la junta, tenir-ho actualitzat al llarg de l’any, fer propostes de la seva gestió per a l’optimització dels recursos, seguiment dels registres comptables. Sol·licitar els balanços anuals i documents per a actualitzar anualment la condició d’entitat d’utilitat pública, així com els documents d’estar al corrent del pagament de la Seguretat Social i Hisenda.
- Relació amb administracions: ser la persona referent amb els tècnics de les administracions i/o fundacions que ens aportin finançament.
- Compliment legal i fiscal: Assegurar la normativa vigent.
- Participació en la direcció estratègica.
- Laboral: responsable de la interlocució amb la gestoria per gestionar les contractacions de personal, nòmines i resums mensuals. Relació a nivell laboral amb els professionals: contractació, supervisió dels calendaris laborals (que els fa l’administrativa).
- Informar a la Junta dels temes econòmics i laborals.
- Planificació estratègica anual de la recerca de recursos
- LOPD: relació amb l’empresa que ho gestiona i execució de les accions necessàries a l’entitat.
- Prevenció Riscos Laborals: relació amb l’empresa que ho gestiona i execució de les accions necessàries a l’entitat.
Requisits
- Titulació universitària preferiblement dels àmbits de les Ciències Socials i Jurídiques: Relacions laborals i Recursos Humans, ADE, o similars.
- Experiència en gestió d’entitats socials.
- Experiència en finançament d’entitats socials i en captació de fons privats i públics (subvencions).
- Domini del paquet Office.
- Català parlat i escrit, es valorarà altres idiomes.
- Perticipació en entitats del Tercer Sector.
- Es valorarà tenir coneixements en neurociència.
- Certificat negatiu delictes sexuals.
Condicions
- Contracte indefinit (dos mesos de prova)
- Sou segons conveni d’acció social
- 14 pagues