Responsable de Gestió i RRHH

Nom de l'entitat: Associació l'Esquitx

Termini de presentació de candidatures: 31/10/2025

Horari/jornada laboral: 30 hores setmanals

Tipus de contracte: Indefinit (dos mesos prova)

Població on es desenvolupa el lloc de treball: Barcelona

Salari: Conveni acció social (diplomat-llicenciat)

Entitat sense ànim de lucre creada el 1985 amb seu al barri de Sant Pere, Santa Caterina i la Ribera (Barcelona), que treballa per a la prevenció, sovint amb famílies amb certes dificultats econòmiques i /o socials. Necessita incorporar un/a Responsable de Gestió i RRHH.

 

Tasques i responsabilitats

  • Captació de finançament: recerca de recursos: materials, econòmics (subvencions públiques i privades). Elaborar tots els documents necessaris per a la presentació de subvencions i justificació d’aquestes.  
  • Gestió pressupostària: elaborar el pressupost anual i presentar-lo a la junta, tenir-ho actualitzat al llarg de l’any, fer propostes de la seva gestió per a l’optimització dels recursos, seguiment dels registres comptables. Sol·licitar els balanços anuals i documents per a actualitzar anualment la condició d’entitat d’utilitat pública, així com els documents d’estar al corrent del pagament de la Seguretat Social i Hisenda. 
  • Relació amb administracions: ser la persona referent amb els tècnics de les administracions i/o fundacions que ens aportin finançament. 
  • Compliment legal i fiscal: Assegurar la normativa vigent. 
  • Participació en la direcció estratègica. 
  • Laboral: responsable de la interlocució amb la gestoria per gestionar les contractacions de personal, nòmines i resums mensuals. Relació a nivell laboral amb els professionals: contractació, supervisió dels calendaris laborals (que els fa l’administrativa). 
  • Informar a la Junta dels temes econòmics i laborals.   
  • Planificació estratègica anual de la recerca de recursos 
  • LOPD: relació amb l’empresa que ho gestiona i execució de les accions necessàries a l’entitat. 
  • Prevenció Riscos Laborals: relació amb l’empresa que ho gestiona i execució de les accions necessàries a l’entitat. 

Requisits

  • Titulació universitària preferiblement dels àmbits de les Ciències Socials i Jurídiques: Relacions laborals i Recursos Humans, ADE, o similars.
  • Experiència en gestió d’entitats socials. 
  • Experiència en finançament d’entitats socials i en captació de fons privats i públics (subvencions). 
  • Domini del paquet Office.  
  • Català parlat i escrit, es valorarà altres idiomes. 
  • Perticipació en entitats del Tercer Sector.  
  • Es valorarà tenir coneixements en neurociència. 
  • Certificat negatiu delictes sexuals. 

Condicions

  • Contracte indefinit (dos mesos de prova)
  • Sou segons conveni d’acció social
  • 14 pagues