Nom de l'entitat:
Federació ECOM
Termini de presentació de candidatures:
16/11/2025
Horari/jornada laboral:
Jornada completa de 35 h setmanals (dll a dv matins i dues tardes)
Tipus de contracte:
indefinit
Població on es desenvolupa el lloc de treball:
Barcelona
Salari:
24.142,92 € bruts anuals en 14 pagues
ECOM som un moviment impulsat per persones amb discapacitat física i/o orgànica que treballem, a través del nostre empoderament i la nostra participació, per aconseguir una societat inclusiva on puguem fer efectiu l’exercici dels nostres drets.
Busquem una persona per sumar-se a l’equip d’ECOM com a Gestor/a de suport a entitats federades prestadores de serveis. La seva missió serà acompanyar i assessorar les entitats que gestionen serveis socials, ajudant-les a resoldre consultes sobre normativa, gestió i relació amb l’administració, i contribuint a enfortir el sector i millorar l’atenció a les persones amb discapacitat física i orgànica.
Tasques i responsabilitats
Funcions:
- Atendre i assessorar les entitats federades en qüestions relacionades amb la gestió de serveis socials, la normativa vigent, els tràmits administratius, les condicions i preus públics, i altres aspectes vinculats al seu funcionament davant l’administració.
- Elaborar materials tècnics i guies pràctiques que facilitin l’adaptació i la millora dels serveis.
- Col·laborar amb l’equip d’ECOM en la detecció de necessitats comunes i l’impuls d’accions col·lectives (formacions, jornades, grups de treball…).
- Donar suport a la representació d’ECOM en espais de coordinació i incidència amb l’administració i altres agents del sector.
Requisits
Perfil requerit:
- Grau universitari en Ciències Socials o en Gestió i Administració Pública.
- Domini del paquet Office.
- Nivell alt de català parlat i escrit.
Competències:
- Compromís.
- Atenció centrada en la persona.
- Adaptació al canvi.
- Treball en equip.
- Organització i planificació.
- Capacitat d’anàlisi i resolució.
- Comunicació i interrelació amb diferents públics.
Valorarem:
- Certificat de discapacitat.
- Coneixements de l’àmbit de la discapacitat física i/o orgànica.
- Coneixement de la normativa de serveis socials de Catalunya: cartera de serveis socials, acció concertada, requisits d’autorització, negociació patronal, etc.
- Coneixements de SinergiaCRM.
Condicions
Oferim:
- Incorporació immediata.
- Contracte indefinit.
- Jornada a temps completa de 35 h setmanals, distribuïdes de dilluns a divendres matins i dues tardes.
- Possibilitat de fer un dia de treball a distància un cop passat el període d’adaptació.
- Salari: 24.142,92 € bruts anuals en 14 pagues.
- Ubicació: Av. Gran Via de Les Corts Catalanes, 562, pral. 2a. 08011 – Barcelona
Per participar en el procés selectiu cal enviar el CV a recursoshumans@ecom.cat, amb la referència REF. 25_022, abans del 17 de novembre de 2025 a les 08.00 h.