Nom de l'entitat:
Intress
Termini de presentació de candidatures:
31/10/2025
Horari/jornada laboral:
23 h / dilluns, dimecres i divendres en torn de matins i tardes
Tipus de contracte:
Indefinit, és una posició estable
Població on es desenvolupa el lloc de treball:
Sabadell
Salari:
1.144,08€ bruts/mensuals (x 14 pagues: 16.017,12€ bruts/anuals)
Intress cerca un/a Coordinador/a al servei Tècnic del Punt de Trobada Familiar, per situat a
Sabadell, Barcelona.
El Servei Tècnic de Punt de Trobada té la funció principal de normalitzar l’exercici dels drets de relació i de comunicació dels i les menors amb els seus progenitors i/o familiars, en situacions de conflictivitat (divorci, separació o tutela per part de l’Administració), sempre que sigui possible i d’acord amb l’evolució de l’infant.
Disposen d’un espai neutral i transitori, amb presència de personal qualificat on, la part no guardadora pot interactuar i relacionar-se amb els fills i les filles menors.
Tasques i responsabilitats
- Organització del bon funcionament del servei i gestió de l’equip.
- Distribució de les tasques del personal i supervisar el treball realitzat.
- Dinamització de les reunions d’equip.
- Realitzar les primeres entrevistes amb les famílies, per contextualitzar la demanda i disminuir la relació de tensió originada en l’inici de la implantació de l’exercici de relació i comunicació.
- Mantenir relacions amb les administracions derivants.
- Treball en xarxa amb els diferents serveis implicats en els casos.
- Elaboració d’informes tècnics dirigits a les administracions.
- Elaboració de memòries.
Requisits
Formació acadèmica necessària:
- Llicenciatura/Grau en Psicologia.
- Formació en infància, families i conflictes.
Experiència professional necessària:
- 2 anys d’experiència en treball amb infància i familia.
- Intervenció en l’àmbit de infancia i familias, i de violència masclista.
Coneixements necessaris:
- Mediació i resolució de conflictes.
- Teràpia familiar sistèmica.
- Perspectiva de gènere i treball amb violència masclista.
- Intervenció amb families.
- Casos de separacions i divorcis.
- Nivell C de català.
Altres aspectes a valorar:
- Capacitat per a gestionar i treballar en equip, així com la coordinació amb la xarxa.
- Experiència prèvia en posicions de coordinació.
- Bona capacitat resolutiva i de gestió de conflictes.
- Bona capacitat de redacció d’informes.
Condicions
- Incorporació: novembre 2025
- Tipus de contracte: indefinit, és una posició estable.
- Jornada: 23h
- Horari: dilluns, dimecres i divendres en torn de matins i tardes
- Reunió d’equip els dimecres de 15.00-17.00h
- Retribució: 1.144,08€ bruts/mensuals (x 14 pagues: 16.017,12€ bruts/anuals).
- Formació continuada dins de l’entitat.
- Formaràs part d’una gran entitat involucrada en l’àmbit social, on creiem en la integració de les
persones que es troben en situació de vulnerabilitat. Perquè de les diferències en fem oportunitats!
Uneix-te a l’equip del Punt de Trobada de Sabadell i ajuda’ns a construir espais on el diàleg i l’empatia fan possible el canvi. T’estem esperant!
Intress es compromet a través de la seva Política de Gestió de Persones i compromisos adoptats en l’IV Pla d’Igualtat de Intress, en el seu Eix 2, a gestionar els processos de selecció externa i promoció interna amb el compromís d’igualtat d’oportunitats entre dones i homes, tant des de Intress com des de les entitats col·laboradores, que asseguraran la igualtat i dotaran de perspectiva de gènere als seus processos selectius.