La trobada, organitzada per la FCVS, se centrarà en l’analítica web i en el posicionament SEO i SEM i s’aproparan eines per millorar l’estratègia de màrqueting digital de les entitats
La Federació Catalana de Voluntariat Social (FCVS) organitza la 3a sessió del 3r Cicle de Comunicació Social sota el títol ‘Com generar més impacte i visibilitat de la nostra web’. La trobada tindrà lloc el pròxim 30 de juny de 10 h a 11.30 h i se centrarà en el màrqueting i la comunicació digital. Es donarà a conèixer l’eina Google Analítics i com desenvolupar campanyes de SEO i SEM per generar més impacte i visibilitat de la nostra web.
Un 92% de les entitats socials disposa de pàgina web, segons l’Estudi sobre l’estat de la digitalització al Tercer Sector publicat per la Taula d’Entitats del Tercer Sector el gener de 2022. En aquest sentit, cada vegada és més rellevant tenir eines per conèixer l’impacte de la web de la nostra entitat i el comportament de les persones usuàries, així com saber dur a terme estratègies digitals per millorar el posicionament de la web als cercadors.
La 3a edició del 2n Cicle de Comunicació Social aproparà eines per millorar l’estratègia de màrqueting digital. Així, s’ensenyarà com funciona la plataforma Google Analítics per conèixer i analitzar el trànsit que arriba a la web de la nostra entitat. També s’explicarà què són i com podem treure el màxim de partit a les campanyes SEO o SEM per aconseguir un fort impuls en el posicionament a cercadors, tenir millor visibilitat i generar més impacte web.
La sessió anirà a càrrec de l’agència de comunicació cooperativa L’Apòstrof. L’impartirà la Marta Gómez, especialista en comunicació digital i analítica web amb deu anys d’experiència en l’execució i coordinació de projectes tecnològics especialment relacionats amb el disseny, desenvolupament i posicionament web, i les estratègies de contingut i de xarxes socials.
Inscripcions
Aquesta sessió del 3r Cicle de Comunicació Social tindrà lloc el pròxim 30 de juny de 10 a 11.30 h.
S’adreça a les persones tècniques dels departaments de comunicació d’entitats socials i aquelles que, tot i no ser expertes en comunicació, han assumit algunes tasques d’aquest lloc de treball o tenen interès per la temàtica.
La sessió té un preu de 5 euros per a les entitats federades i 10 euros per a les no federades. El preu inclou el material que es compartirà i el vídeo de la formació.
La trobada es durà a terme a través de la plataforma Teams.
(Data límit d’inscripció: 28 de juny)
El Cicle de Comunicació Social
La Federació Catalana de Voluntariat Social organitza el 3r Cicle de Comunicació Social amb la celebració de quatre webinars formatius que versaran sobre diferents temàtiques del camp de la comunicació social i oferiran eines per millorar la difusió de les informacions de les entitats.
El Cicle és una iniciativa de la FCVS que va néixer el 2020 durant l’esclat de la pandèmia per tal d’impulsar la relació de les entitats i els mitjans de comunicació. Davant la bona acollida, la FCVS ha volgut continuar fomentant la professionalització del bon periodisme entre les entitats amb la celebració de noves edicions del Cicle de Comunicació Social.
Disseny imatge: Freepik
Aquesta activitat compta amb el suport de: