Quatre responsables de comunicació d’entitats compatiran la seva expertesa en el desenvolupament de campanyes efectives per arribar al públic que considerem més idoni en cada moment
La FCVS impulsa la quarta i última sessió del 3r Cicle de Comunicació Social el pròxim 6 d’octubre sota el títol ‘Comunicar des de les entitats: Com s’elaboren les campanyes per arribar al nostre públic?’. En aquesta trobada quatre responsables de comunicació d’entitats socials aproparan com desenvolupen les seves estratègies de comunicació per arribar a difondre la seva acció social.
La realitat de les entitats a cada territori és diferent. Factors com la geografia o el context socioeconòmic i cultural defineixen la particularitat del poble, barri o ciutat on actua l’entitat. Per tant, l’estratègia comunicativa també s’haurà d’adaptar al perfil al qual es dirigeix i ajustar-se a la casuística del territori.
En la 4a trobada del 3r Cicle de Comunicació Social, el protagonisme l’agafaran encara més les entitats i quatre responsables de comunicació d’organitzacions del Tercer Sector ens aproparan la seva experiència en matèria de comunicació. Compartiran l’èxit de les seves campanyes, les eines més eficaces i donaran consells per obtenir els millors resultats en el moment de difondre campanyes, actes, activitats o crides de voluntariat.
La sessió anirà a càrrec de quatre responsables de comunicació d’entitats socials de diferents punts del territori català:
- Pilar Agustín, tècnica de programes, comunicació i màrqueting de Down Lleida.
- Adriana Pujol Luengo, tècnica de l’Àrea de Comunicació, Màrqueting i Organització d’Esdeveniments de Contra el Càncer Girona.
- Elena Rodríguez, responsable de comunicació de les fundacions Onada de Tarragona, Ginac de Valls i Santa Teresa del Vendrell (Fundalis).
- Laia Roy, responsable de comunicació de Gràcia Participa.
Inscripcions
La darrera trobada del 3r Cicle de Comunicació Social tindrà lloc el pròxim 6 d’octubre de 10 a 11.30 h.
S’adreça a les persones tècniques dels departaments de comunicació d’entitats socials i aquelles que, tot i no ser expertes en comunicació, han assumit algunes tasques d’aquest lloc de treball o tenen interès per la temàtica.
La sessió té un preu de 5 euros per a les entitats federades i 10 euros per a les no federades. El preu inclou el material que es compartirà i el vídeo de la formació.
La trobada es durà a terme en format virtual a través de la plataforma Teams.
(Data límit d’inscripció: 4 d’octubre)
El Cicle de Comunicació Social
La Federació Catalana de Voluntariat Social organitza el 3r Cicle de Comunicació Social amb la celebració de quatre webinars formatius que versaran sobre diferents temàtiques del camp de la comunicació social i oferiran eines per millorar la difusió de les informacions de les entitats.
El Cicle és una iniciativa de la FCVS que va néixer el 2020 durant l’esclat de la pandèmia per tal d’impulsar la relació de les entitats i els mitjans de comunicació. Davant la bona acollida, la FCVS ha volgut continuar fomentant la professionalització del bon periodisme entre les entitats amb la celebració de noves edicions del Cicle de Comunicació Social.
Disseny imatge: Freepik
Aquesta activitat compta amb el suport de:
