Aquest 2022 activa’t i fes voluntariat! Tot a punt per a les noves sessions (in)formatives

La FCVS organitza dues trobades en línia aquest febrer i març adreçades a les persones que volen iniciar-se en el món del voluntariat social

Ja està en marxa l’any 2022 i la Federació Catalana de Voluntariat Social (FCVS) continua apropant el voluntariat a totes les persones que volen ser voluntàries. Per això torna a organitzar les sessions informatives que es desenvolupen l’últim dilluns de cada mes en format telemàtic.

En aquestes trobades, les persones assistents podran conèixer què és el voluntariat socialcom es pot col·laborar en una entitat, per a qui es fa i quines accions es poden dur a terme.

Dates i inscripció

Les trobades tenen una durada d’una hora i es podrà triar entre les següents dates:

  • Dilluns 28 de febrer a les 18 h
  • Dilluns 28 de març a les 18 h

Les sessions són faran en línia i s’enviarà un correu amb l’enllaç amb la sala on es desenvolupa la trobada uns dies abans de la sessió.

Les sessions són gratuïtes però es prega prèvia inscripció a través del formulari.

Per a més informació podeu contactar per correu electrònic a promocio.comunitaria@voluntaris.cat.

Assessorament personalitzat

Per tal d’ajudar a trobar una entitat on col·laborar, la FCVS oferirà a tots els assistents un assessorament personalitzat. Les persones que estiguin interessades hauràn de concertar cita prèvia al finalitzar la sessió (in)formativa.