Amb la campanya #UnaRosaUnaOportunitat, la Fundació Comtal es proposa que 255 infants i joves en situació vulnerable tinguin l’oportunitat de complir el seu itinerari formatiu.
Un petit gest, com regalar una rosa i/o un punt de llibre dibuixat a mà pels infants que atenen, o enviar una felicitació de Sant Jordi animada, pot suposar un gran canvi en la situació de vulnerabilitat que viuen els infants i joves que atenen. Com col·laborar-hi? Doncs es pot fer a través de moltes entitats socials que per Sant Jordi posen en marxa la seva campanya. La Fundació Comtal ho fa a través d’#UnaRosaUnaOportunitat i durant la diada de Sant Jordi vendran roses i punts de llibre davant del Mercat de Santa Caterina.
L’objectiu de la campanya de Sant Jordi de la Fundació Comtal és aconseguir que tot infant i jove tingui l’oportunitat de complir el seu itinerari formatiu. Els fons recaptats aniran destinats a garantir l’accés a l’educació en igualtat de condicions i els beneficiaris seran 255 infants i joves en situació vulnerable.
La Fundació Comtal ofereix moltes opcions per col·laborar amb la campanya que es poden consultar al web. Quan falta un mes per Sant Jordi ja hi ha més de quaranta empreses, escoles i entitats solidàries que s’hi ha sumat. Mercabarna ha donat 500 roses a l’entitat.
L’any passat van aconseguir més de 33.000€ a favor de l’educació que van contribuir a:
- Acompanyament formatiu i orientació laboral i emocional a 208 adolescents i joves.
- Realiltzació de 71 plans educatius individualitzats d’acompanyament a l’escolarització.
- Accions per trencar l’escletxa digital oferint assessorament, cursos i tallers a 159 infants i joves al llarg del curs.
- Van fer possible que el 100% dels infants promocionessin de curs.