Oferta laboral: responsabilitat tècnica de Gestió de projectes i subvencions de la FCVS

La FVCS necessita incorporar un perfil per cobrir la plaça tècnica de Gestió de projectes i subvencions.

Si et vols incorporar a l’equip de la Federació Catalana de Voluntariat Social (FCVS), necessitem una persona técnica que es responsabilitzi de la gestió de projectes i subvencions. Som la plataforma de referència del voluntariat social a Catalunya i la nostra incidència política persegueix que el voluntariat i l’associacionisme, per la seva valuosa aportació a la millora democràtica del país, siguin fomentats i reconeguts com a tals.

Apleguem prop de 340 entitats amb les quals impulsem recursos i serveis per afavorir l’acció voluntària. Aquesta tasca, feta conjuntament amb totes elles, impacta sobre un total d’unes 85.000 persones voluntàries.

Perfil de la persona candidata:

  • Formació procedent de ciències socials. Es requereix formació o
    experiència mínima en tasques d’àmbit econòmic i administratiu.
  • Coneixements específics dels cicles de subvencions, especialment de les
    justificacions i seguiment de requeriments.
  • Coneixements específics de nòmines de persones treballadores, pel que fa
    a la vinculació amb les justificacions.
  • Coneixement dels models de declaració i pagament de la seguretat social
    i del IRPF.
  • Capacitat organitzativa i de treball en equip.
  • Actitud proactiva i capacitat d’autogestió.
  • Capacitat analítica i d’aprenentatge.
  • Coneixement d’aplicacions informàtiques: Office 365, especialment
    d’excel.
  • Coneixement de les principals plataformes de relació amb l’administració
    pública.
  • Català parlat i escrit
  • Castellà parlat i escrit

Experiència:

  • Experiència laboral en entitats del Tercer Sector.
  • Experiència en gestió de tràmits amb l’Administració Pública.
  • Experiència en tasques d’àmbit econòmic i administratiu.
  • Experiència en l’elaboració de justificacions econòmiques i tramitació de
    subvencions d’àmbit municipal, provincial, autonòmic i nacional.
  • Experiència en donar resposta a requeriments i presentació d’al·legacions
    i recursos.
  • Coneixement del sector associatiu.

Relació de les tasques:

Les tasques són principalment de seguiment de les justificacions de les
subvencions ja presentades i preparació de la documentació necessària per a la
presentació de les justificacions de les subvencions previstes pel 2025.

  • Seguiment i resposta dels requeriments vinculats a les justificacions 2023-
    2024 ja presentades.
  • Seguiment dels pressupostos dels projectes presentats a les subvencions
    per a l’any 2025.
  • Suport en l’elaboració de pressupostos de nous projectes.
  • Preparació i seguiment de la documentació necessària per a justificar les
    subvencions atorgades durant el 2024.
  • Control sobre l’elaboració dels comptes justificatius que s’hagin de
    presentar abans de la finalització del 2024.
  • Seguiment de la documentació econòmica presentada per les persones
    tècniques de la FCVS.
  • Participar en el seguiment periòdic de l’estat de les subvencions
    sol·licitades.
  • Previsió que es mantingui el lloc de treball i sigui suport organitzatiu en:
    o Centraleta
    o CRM
    o Seguiment FCVS com a associació i arxiu

Oferim:

  • Contracte fix amb un període de prova de 2 mesos.
  • Incorporació immediata
  • Horari de 37,5 hores setmanals
  • Remuneració segons escala salarial de l’entitat
    Persones interessades envieu el CV a: programes@voluntaris.cat

Podeu consultar totes les ofertes laborals de la FCVS al nostre web.