La FVCS necessita incorporar un perfil per cobrir la plaça tècnica de gestió i coordinació del desplegament de la internacionalització de la FCVS
La presència de la FCVS a Europa ha estat promoguda des de l’any 2004 amb l’organització i convocatòria de la Conferència Mundial IAVE a Barcelona. D’aleshores ençà hem anat dibuixant el que avui s’ha convertit una àrea de treball amb la mirada posada a Europa.
Perfil de la persona candidata
- Formació procedent de ciències socials, gestió d’ONGs, captació de recursos; traducció i intèrpret.
- Capacitat organitzativa i de treball en equip
- Actitud proactiva i capacitat d’autogestió
- Coneixement d’aplicacions informàtiques: Base dades CRM, Office 365, gestió de webs
- Anglès parlat i escrit
- Català parlat i escrit
- Castellà parlat i escrit
Experiència
- Experiència laboral en entitats del Tercer Sector
- Experiència en l’elaboració de projectes i tramitació de subvencions d’àmbit internacional
- Coneixement del sector associatiu especialment d’aquell vinculat a l’àmbit internacional
Relació de les tasques
Les tasques són de redacció, seguiment i avaluació de projectes de la FCVS vinculats a la xarxa estatal i europea:
- Redacció, seguiment i justificació de projectes d’àmbit Internacional
- Cerca d’oportunitats de finançament en l’àmbit europeu
- Assistència, coordinació i seguiment d’activitats d’àmbit internacional
- Dinamització de la participació de les entitats de voluntariat a les activitats d’àmbit europeu
- Gestió i actualització de la base de dades
- Gestió i actualització d’assegurances de persones voluntàries d’entitats sòcies
S’ofereix
- Contracte fix amb un període de prova de 2 mesos
- Incorporació immediata
- Horari de 25 hores setmanals
- Remuneració segons escala salarial de l’entitat
Persones interessades envieu el cv a gestioprojectes@voluntaris.cat