L’acte, organitzat per la FCVS conjuntament amb la Càtedra de Responsabilitat Social de la Universitat de Girona, comptarà amb la participació del president de La Fageda, Cristòbal Colon.
La Federació Catalana de Voluntariat Social (FCVS) i la Càtedra de Responsabilitat Social Universitària de la Universitat de Girona (UdG) han impulsat el cinquè sopar-tertúlia amb el títol ‘Economia social sense afany de lucre’. L’acte, en aquest sentit, exposarà un model empresarial amb un fort impacte social que ha aconseguit ser un projecte d’èxit a les comarques gironines: La Fageda.
El ponent convidat, precisament, serà el president de l’empresa social de làctics, Cristòbal Colon. La tertúlia serà conduïda per la periodista de TV3, Sion Biurrun, on es destacaran les claus d’un projecte empresarial que té l’objectiu d’inserir laboral i socialment les persones amb discapacitat psíquica o trastorns mentals severs de la comarca, tenint un model de negoci que l’ha portat a consolidar-lo amb més de 300 persones treballadores i ocupades.
La cinquena tertúlia se celebrarà, com ja és tradició, al Restaurant La Rosaleda – Jardi Degustació, situat als Jardins de la Devesa de Girona. El preu del sopar és de 10€ i el pagament es farà en efectiu en el mateix sopar. L’acte tindrà aforament limitat i per aquest motiu serà necessari confirmar assistència amb inscripció prèvia. L’acte que posarà en valor la importància de l’economia social tindrà lloc el dia 6 de juny a les 19.30h.