Aquesta nova edició ha estat apadrinada pel Girona FC i durant els quatre dies que dura l’esdeveniment, amb més de 40 marques, se sortejarà marxandatge del club i entrades per als partits.
Un any més, la Fundació Ramon Noguera aposta per la compra social per tal de fer de divulgar i donar suport a la feina que realitzen des de l’entitat per tal de per millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual.
Per aquest motiu, han organitzat la 10a edició del Shopp Out, una iniciativa de shopping social on conegudes marques comercials destinen un 5% de les vendes a l’entitat. Per a celebrar-ho, el Girona FC ha volgut implicar-se i apadrinar l’esdeveniment, que tindrà lloc entre dijous 5 d’octubre i diumenge 8 al polígon Mas Xirgu de Girona.
Com és tradició, els assistents podran gaudir de descomptes de fins al 70% en articles de roba, calçat, complements i productes de la llar, i a més podran participar en el sorteig d’entrades per a partits del Girona i de material de marxandatge.
Entre les novetats del 10è Shopp Out hi ha els espais específics per als més petits, on s’organitzaran activitats infantils al llarg de tots quatre dies. I és que la voluntat de la Fundació Ramon Noguera és aconseguir convertir l’acte en una experiència familiar i d’oci per a persones de totes les edats, que combini la compra social amb gaudir d’una jornada agradable.
En aquesta línia, l’esdeveniment comptarà amb una variada oferta de restauració i amb un espai de bar i terrassa renovat gràcies a la col·laboració de l’empresa cervesera San Miguel. Tampoc faltaran les actuacions musicals en directe, especialment durant el cap de setmana, o l’emissió en directe d’un programa de ràdio.
Les promocions ja han començat
A més, i per primera vegada, l’organització posarà a disposició dels visitants una xarxa Wifi gratuïta. Tots aquells que s’hi connectin durant el seu pas pel Shopp Out entraran en el sorteig d’una estada en bungalow al càmping Bassegoda Park i d’una nit estrellada a l’Observatori Astronòmic d’Albanyà.
A banda d’aquesta iniciativa i dels sorteigs de productes i entrades del Girona FC, la Fundació Ramon Noguera ja ha posat en marxa altres promocions de vals per adquirir productes de les marques presents.
Font: xarxanet.org