La campanya #UnaRosaUnaOportunitat aconsegueix 26.000€per als infants de la Fundació Comtal

Gràcies a la campanya solidaria de Sant Jordi #UnaRosaUnaOportunitat, la Fundació Comtal ha aconseguit més de 26.000€ per garantir que infants i joves en situació de vulnerabilitat tinguin accés a una educació en igualtat de condicions

La Fundació Comtal ha finalitzat amb èxit la seva campanya solidària de Sant Jordi, #UnaRosaUnaOportunitat, aconseguint més de 26.000€ per garantir l’accés a una educació en igualtat de condicions per a infants i joves en situació de vulnerabilitat.

L’èxit de la iniciativa ha estat possible gràcies a la implicació de 72 empreses, escoles i organitzacions solidàries, que han col·laborat adquirint roses i punts de llibre solidaris. A més, Mercabarna ha fet una donació de 500 roses, que la Fundació va vendre durant la Diada de Sant Jordi davant del Mercat de Santa Caterina.

Els fons recaptats es destinaran a transformar el futur d’infants i joves com l’Abdou, la Merema, el Gael i la Zoe, del Centre Obert Tria de la Fundació Comtal. A través d’aquests recursos, rebran suport acadèmic i personalitzat, amb acompanyament en el seu creixement i plans educatius adaptats a les seves necessitats. A més, es finançaran beques i ajudes per potenciar les seves habilitats digitals, obrint-los les portes a noves oportunitats.

L’èxit de la campanya també ha estat possible gràcies al compromís de 128 persones voluntàries, que han contribuït a fer realitat aquest projecte solidari.

“Agraïm de tot cor la implicació de totes les persones, escoles i empreses que han fet possible aquesta campanya. Cada rosa venuda es tradueix en noves oportunitats perquè infants i joves rebin el suport que necessiten per créixer i avançar”, destaca Laia Monferrer, responsable de captació de la Fundació Comtal.

Amb aquesta campanya, la Fundació Comtal reafirma el seu compromís amb la igualtat d’oportunitats a través de l’educació i continuarà treballant per oferir un futur millor a la infància més vulnerable.