Ja us podeu inscriure a la Magic Line SJD 2025!

Arrenca la 12a edició de la caminada solidària impulsada per Solidaritat Sant Joan de Déu, que se celebrarà el 27 d’abril a Barcelona i Lleida

Ja fa 11 anys que Solidaritat Sant Joan de Déu fa una crida per caminar plegades per un món millor. La Magic Line SJD és una mobilització ja consolidada en molts dels territoris, que cada any omplen carrers i places de solidaritat. La incorporació de Las Palmas de Gran Canària com a ciutat magicliner, la passada edició, ha fet créixer fins a 7 el nombre de territoris que se sumen a la camanda.

La 12a Magic Line SJD se celebrarà el diumenge 27 d’abril, a Barcelona i Lleida, i el diumenge 6 d’abril a Gran Canària, Mallorca i Múrcia. València i Madrid tornen a sumar-se a la caminada, amb dates pendents de confirmar.

Som el que compartim’ és el lema que acompanyarà el decurs de tota la mobilització. El 100% dels fons recaptats pels equips de la Magic Line SJD es destinen a programes socials i sanitaris per cuidar a persones en situació de vulnerabilitat del territori de cada caminada.

La Magic Line SJD és una mobilització de referència que va més enllà d’una caminada i reuneix uns valors que la fan única i especial: solidaritat, compromís, alegria, inclusió, sostenibilitat, equip, festa, hospitalitat, treball en equip. A més, es tracta d’una caminada que no és competitiva i en la qual ningú camina sol, per això s’ha de participar en equip. A banda de les rutes dissenyades pels centres de Sant Joan de Déu, la Magic Line SJD 2025 continua oferint la possibilitat a empreses, entitats i associacions, que puguin promoure un recorregut.

Novetats d’aquesta edició

Aquesta edició de la Magic Line SJD ve amb unes quantes novetats:

  • Els equips poden ser de 2 fins a 20 participants. Ara ja no tens excusa per sumar-t’hi!
  • Pel que fa a empreses, hi ha una nova tipologia d’equip per a microempreses (de menys de 10 treballadors). Si tens qualsevol dubte, posa’t en contacte amb nosaltres! Trobaràs més informació a la secció “empreses” del web.
  • Barcelona recupera Montjuïc, on hi haurà una gran festa familiar, per recuperar forces i continuar gaudint del tram final fins a la Catedral.
  • Hi haurà nous productes que us ajudaran a assolir el repte i que us presentarem aviat

Què necessites per fer la inscripció?

 Les inscripcions ja són obertes per a tots els territoris!

Un equip

Heu de ser mínim 2 persones (i fins a 20), i un de vosaltres ha de fer de portaveu. Un cop inscrits, podeu afegir membres més endavant (sempre i com la ruta tingui places i no supereu els 20 membres).

El recorregut que voleu fer

En el moment de la inscripció haureu de triar un dels recorreguts, de qualsevol territori. Hi ha molta varietat: rutes més urbanes, amb més muntanya, al costat del mar… Totes diferents però amb el mateix objectiu: portar la solidaritat ben lluny! Les places per cada recorregut són limitades!

Un repte solidari

Us haureu de marcar un repte solidari, és a dir, els diners que us proposeu recaptar i que es destinaran a causes i projectes solidaris de Sant Joan de Déu. Per assolir-ho, serem al vostre costat: us proposarem idees i us facilitarem el material que us faci falta.

La Magic Line SJD ha recaptat, al llarg de totes les edicions, gairebé 3.500.000 euros, amb els que s’han finançat més de 350 projectes destinats a les persones que més ho necessiten. I tot això ho hem aconseguit gràcies a 115.000 persones solidàries com vosaltres!

Gràcies per ajudar-nos a fer créixer la Magic Line SJD! Sumeu-vos a demostrar que ‘Som el que compartim’, compartint aquesta gran mobilització per les persones en situació de vulnerabilitat.

Clica aquí per inscriure el teu equip!