La terapeuta i professora de mindfulness Rosa Torras oferirà una reflexió sobre la soledat, l’absència i el sentit de la vida en la tercera etapa.
La Factoria Cultural de Terrassa acollirà el dimecres 25 de març, a les 17.30 h, la xerrada ‘Viure amb sentit la tercera etapa de la vida’, a càrrec de Rosa Torras, terapeuta, coach i professora de mindfulness.
La sessió proposa una reflexió sobre com viure amb la soledat i l’absència i sobre la manera de trobar sentit a la vida en la tercera etapa. Sovint, s’associa la felicitat amb l’èxit o amb relacions familiars o de parella ideals, una visió que pot generar ansietat, estrès i insatisfacció. En aquest sentit, Torras convidarà a repensar aquesta mirada i a aprofitar la saviesa i les habilitats que aporta l’edat per viure de manera més plena.
En finalitzar l’acte s’obrirà un torn de paraules i Lali Ribalta llegirà alguns poemes del seu llibre D’Olor.
Per assistir-hi cal inscriure’s prèviament a través d’un formulari en línia. En cas de no poder fer-ho, també es pot confirmar l’assistència per WhatsApp o al telèfon 696 69 80 11, o a través del codi QR habilitat per l’organització.
L’acte està organitzat conjuntament per Factoria Social de Terrassa i Ca n’Eva, tindrà lloc a la Factoria Cultural de Terrassa, situada a la Rambla d’Ègara, 340, i comptarà amb aportacions voluntàries.