Correm Junts 2025

Quan

26/10/2025    
0:00

Lloc

Plaça Major de Sarrià
Plaça Major de Sarrià, Barcelona, Barcelona

Tipus esdeveniment

Cargando mapa....

La Fundació Aspasim organitza una nova edició de la Milla de Sarrià, una cursa solidària i inclusiva per promoure l’esport amb valors.

El diumenge 26 d’octubre al matí, la Plaça Major de Sarrià acollirà una nova edició de la Correm Junts – Milla de Sarrià, organitzada per la Fundació Aspasim. Aquesta cursa té com a objectiu demostrar que l’esport pot ser una eina d’inclusió i solidaritat.

La prova, amb una distància d’una milla (1.609 metres), recorrerà els principals carrers del barri i finalitzarà de nou a la Plaça Major. Es tracta d’una activitat oberta a persones de totes les edats, a partir dels cinc anys, amb l’esperit de compartir un mateix recorregut i viure conjuntament l’emoció de la jornada.

Com en cada edició, els beneficis es destinaran íntegrament a projectes de la Fundació Aspasim, entitat amb més de 85 anys de trajectòria en la millora de la qualitat de vida de persones amb discapacitat intel·lectual greu.

A més de les curses per categories, la jornada comptarà amb espais d’animació, música, voluntariat i la col·laboració d’entitats i comerços del barri, que contribueixen a convertir la cita en una festa popular.

Les inscripcions estaran obertes del 15 de setembre al 15 d’octubre al web www.corremjunts.org. Hi poden participar corredors individuals, corredors solidaris que acompanyin persones amb discapacitat, famílies, empreses i grups a través de la Milla Experience, o bé persones que vulguin col·laborar com a voluntàries.