Quan
Reserves
Lloc
Tipus esdeveniment
Continuem amb la 5a edició del Cicle de Comunicació Social. En aquest cas, és una formació doble: farem una primera sessió sobre com construir la marca i el relat de la teva entitat, i una segona amb una part més pràctica en la qual parlarem i assessorem les entitats presents sobre com millorar la seva marca per arribar millor al públic.
20 i 27 de juny de 10 a 11.30h.
Presentació
Aquesta formació és una oportunitat per a les entitats de voluntariat social per aprendre les estratègies clau de marca i comunicació. Durant dues sessions, els i les participants explorareu els conceptes de marca, storytelling, comunicació i valor propi, i desenvolupareu les habilitats per crear una identitat única i connectar amb el vostre públic.
Docents:
Marta Giralt. La Marta és experta en màrqueting de productes, amb més de set anys d’experiència a l’anàlisi de mercat, l’estratègia de productes, la planificació de projectes i la gestió del màrqueting, així com al govern de dades i les operacions de CRM. Té àmplia experiència en gestió educativa i formació d’alt valor. Màster en Science, Strategy and Innovation i Premaster Strategic Business Management and Marketing, Strategic Business Management and Marketing
Ixabre Romanos Torcal. L’Ixabre treballa a Dropbox, on és gestor de programes al departament d’experiència de client. És titulat en màrqueting digital i computació en el núvol, a més de tenir un màster en Experiència d’usuari. Actualment treballa de manera remota i aposta fermament pel model de nòmada digital, on la importància de la producció i els resultats preval sobre la necessitat de col·laborar físicament per completar projectes.
Programa:
Primera sessió:
1. Què és la marca.
2. La marca, components dins de la marca.
a. Propòsit/missió de les entitats.
b. Value proposition.
c. Guia d’estil
3. Storytelling workshop. Utilitzar l’aspecte humà de les entitats per desenvolupar un problema.
4. Exposicions en grup de la dinàmica.
5. Aprofundir en les eines.
6. Canals de comunicació.
7. Anàlisi dels canals de comunicació propis basat en la ‘proposta de valor’ identificada per les entitats.
8. Creació de contingut per a aquests.
9. Eines addicionals avançades. Enquestes, entrevistes, etc. Exemples.
Preu
Preu: 5€ entitats membres FCVS / 10€ altres.
Reserves
Les reserves estan tancades per a aquest esdeveniment.