Construeix la teva marca: eines per a entitats de voluntariat social

Quan

20/06/2024 - 27/06/2024    
10:00 - 11:30

Reserves

Bookings closed

Lloc

Tipus esdeveniment

Continuem amb la 5a edició del Cicle de Comunicació Social. En aquest cas, és una formació doble: farem una primera sessió sobre com construir la marca i el relat de la teva entitat, i una segona amb una part més pràctica en la qual parlarem i assessorem les entitats presents sobre com millorar la seva marca per arribar millor al públic.  

20 i 27 de juny de 10 a 11.30h.

Presentació

Aquesta formació és una oportunitat per a les entitats de voluntariat social per aprendre les estratègies clau de marca i comunicació. Durant dues sessions, els i les participants explorareu els conceptes de marca, storytelling, comunicació i valor propi, i desenvolupareu les habilitats per crear una identitat única i connectar amb el vostre públic.

Docents:

Marta Giralt. La Marta és experta en màrqueting de productes, amb més de set anys d’experiència a l’anàlisi de mercat, l’estratègia de productes, la planificació de projectes i la gestió del màrqueting, així com al govern de dades i les operacions de CRM. Té àmplia experiència en gestió educativa i formació d’alt valor. Màster en Science, Strategy and Innovation i Premaster Strategic Business Management and Marketing, Strategic Business Management and Marketing

Ixabre Romanos Torcal. L’Ixabre treballa a Dropbox, on és gestor de programes al departament d’experiència de client. És titulat en màrqueting digital i computació en el núvol, a més de tenir un màster en Experiència d’usuari. Actualment treballa de manera remota i aposta fermament pel model de nòmada digital, on la importància de la producció i els resultats preval sobre la necessitat de col·laborar físicament per completar projectes.

Programa:

Primera sessió:
1. Què és la marca. 
2. La marca, components dins de la marca.
     a. Propòsit/missió de les entitats.
     b. Value proposition.
     c. Guia d’estil
3. Storytelling workshop. Utilitzar l’aspecte humà de les entitats per desenvolupar un problema.
4. Exposicions en grup de la dinàmica.

Segona sessió
5. Aprofundir en les eines.
6. Canals de comunicació.
7. Anàlisi dels canals de comunicació propis basat en la ‘proposta de valor’ identificada per les entitats.
8. Creació de contingut per a aquests.
9. Eines addicionals avançades. Enquestes, entrevistes, etc. Exemples.

Preu

Preu: 5€ entitats membres FCVS / 10€ altres.

Objectius de Desenvolupament Sostenible (Agenda 2030):
  • Icono ODS 1. Fi de la pobresa
  • Icono ODS 2. Fam zero
  • Icono ODS 3. Salut i benestar
  • Icono ODS 4. Educació de qualitat
  • Icono ODS 5. Igualtat de gènere
  • Icono ODS 6. Aigua neta i sanejament
  • Icono ODS 7. Energia assequible i no contaminant
  • Icono ODS 8. Treball digne i creixement econòmic
  • Icono ODS 9. Indústria, innovació i infraestructures
  • Icono ODS 10. Reducció de les desigualtats
  • Icono ODS 11. Ciutats i comunitats sostenibles
  • Icono ODS 12. Producció i consum responsables
  • Icono ODS 13. Acció pel clima
  • Icono ODS 14. Vida submarina
  • Icono ODS 15. Vida de ecosistemes terrestres
  • Icono ODS 16. Pau, justícia i institucions sòlides
  • Icono ODS 17. Aliances per a aconseguir els objectius

Reserves

Les reserves estan tancades per a aquest esdeveniment.