La música es converteix en suport per a entitats que acullen i cuiden persones lluny de casa
El grup Dr. Gonzo oferirà un concert solidari el pròxim dijous 26 de febrer a la Sala Luz de Gas de Barcelona, amb l’objectiu de recaptar fons en benefici d’entitats de suport i acollida a famílies desplaçades per motius de salut.
La vetllada, que tindrà lloc de 21.00 a 23.00 hores, destinarà els beneficis a la Fundació Jubert Figueras, la Fundació Hospitalitat, la Fundación Inés Arnaiz, la Fundación Ánima, la Casa Ronald McDonald Barcelona i l’Associació Malalts i Trasplantats Hepàtics de Catalunya.
El concert vol convertir la música en suport per a les famílies que han de cuidar lluny de casa, contribuint a fer possible una acollida digna per a les persones cuidadores desplaçades.
L’acte se celebrarà a la Sala Luz de Gas (carrer Muntaner, 246, Barcelona) el dijous 26 de febrer a les 21.00 hores.