L’acte té com a objectiu recaptar fons per transformar l’Hospital de Dia Mèdic en un espai més humà i adaptat a les necessitats dels pacients.
El proper 3 d’octubre tindrà lloc el 2n Sopar Solidari de Serveis de Salut Integrats Baix Empordà (SSIBE), sota el lema ‘Com a casa!’. L’acte se celebrarà a l’Hotel S’Agaró i vol esdevenir un punt de trobada entre empreses, entitats, associacions i persones solidàries, seguint l’esperit de la primera edició.
El sopar comptarà amb un menú de proximitat on el peix i el producte local tindran un paper destacat. La proposta gastronòmica estarà dirigida pels cuiners Quim Casellas i Antoni Izquierdo, que estaran acompanyats per altres xefs solidaris de la comarca.
L’objectiu de l’esdeveniment és recaptar fons per a la nova campanya de mecenatge ‘Com a casa!’, que té com a finalitat transformar l’Hospital de Dia Mèdic en un espai més humà, acollidor i adaptat a les necessitats de cada pacient. El projecte busca oferir comoditat, intimitat i benestar, aprofitant les obres d’ampliació i remodelació de l’espai. Només l’any 2024, l’Hospital de Dia Mèdic va atendre prop de 2.500 pacients oncològics del Baix Empordà, fet que el converteix en un projecte de comarca i en un repte comunitari compartit.
Les opcions de participació inclouen una entrada individual per 150 €, una taula corporativa per 2.000 € (10 persones), la modalitat de mecenes per 6.000 € (10 persones) o la Taula Zero, que permet fer una donació sense assistir al sopar.
Les inscripcions ja estan obertes i es poden reservar els seients per a l’acte solidari.