Una marxa solidària de 10 Km oberta a tota la població amb la finalitat de fer activitat física i gaudir de la pràctica del ciclisme.
El 22 de febrer el Club Esportiu Alba organitza la 2a Marxa ciclista inclusiva, en homenatge a Violant Amorós. Una marxa oberta a tota la població amb la finalitat de fer activitat física i gaudir de la pràctica del ciclisme, un esport molt consolidat dins del Club Alba i a la ciutat de Tàrrega. El recorregut serà de 10km, una distància assequible per a totes les edats i per a tots els nivells.
Aprofitant aquest esdeveniment també es celebrarà el Campionat Territorial de Ciclisme de la Federació ACELL on participaran esportistes amb discapacitat de diferents Clubs Ciclistes d’arreu de Catalunya. La competició seguirà el mateix recorregut de la marxa i es premiarà al final del recorregut als esportistes.
Informació pràctica
Ubicació: Espai Esportiu de Tàrrega, al carrer de Joan Brossa, s/n.
10:30h – Recollida dels dorsals i de la bossa de regal per a cada participant.
11:30h – Inici de la marxa ciclista.
13:00h – Lliurament de premis per als participants en el Campionat Territorial de Ciclisme de la Federació ACELL
Distància del recorregut: 10 Km.
https://ca.wikiloc.com/rutes-btt/marxa-ciclista-24-de-febrer-159893750
Preu: 7 € (assegurança esportiva)