Arriba la primera sessió del Connecta’t 2026

Es presentarà el calendari d’aquest any, s’explicarà com obtenir el segell d’Actius de l’Acord i es presentaran les noves entitats federades

El 2026 tornen les sessions del Connecta’t, l’espai de trobada i coneixement impulsat per la Federació Catalana de Voluntariat Social (FCVS) adreçat a la xarxa d’entitats de Barcelona. La propera sessió tindrà lloc el 30 de gener de 9.30 h a 11 h, en format virtual.

Durant la sessió es presentarà el calendari anual de sessions del Connecta’t 2026 i dues novetats destacades: la commemoració del 2026 com a Any Internacional de les Persones Voluntàries per al Desenvolupament Sostenible i el nou catàleg de formació. També s’explicarà com obtenir el segell d’Actius de l’Acord, un distintiu que reconeix la tasca d’entitats i projectes que treballen activament per promoure el compromís social ciutadà. Finalment, es presentaran tres noves entitats federades del territori de Barcelona.

Programa

  • Calendari anual de sessions del Connecta’t 2026 i novetats
  • Com puc obtenir el segell d’Actius de l’Acord com a entitat que treballa amb voluntariat?
  • Presentació de les noves entitats federades del territori de Barcelona

Inscripcions

Per participar-hi, cal inscriure’t prèviament enviant un correu electrònic a barcelona@voluntaris.cat

Què és el ‘Connecta’t’?

El ‘Connecta’t’ és un espai de trobada i coneixement compartit on es tracten temes d’interès per a les entitats federades de Barcelona. La gestió del voluntariat n’és el tema transversal i, a través d’aquestes sessions, es promouen bones pràctiques, es fomenta el treball en xarxa i es faciliten formacions, eines i recursos per al desenvolupament de les tasques de les entitats.