Els Xuklis tornen a Port Aventura World per tenyir de colors la lluita contra el càncer infantil

posa't la gorraAFANOC celebrarà el 17è ‘Posa’t la Gorra!’ a la plaça de la Xina sota la batuta de l’actriu Agnès Busquets, qui conduirà l’acte.

Els Xuklis preparen la 17a edició del ‘Posa’ la Gorra!’ a Port Aventura World amb una nova campanya per sensibilitzar sobre el càncer infantil. Enguany, AFANOC-Tarragona celebrarà la festa solidària el 8 de juny, en un espai que s’omplirà de colors, emocions i solidaritat amb el seu punt neuràlgic a la plaça de la Xina. L’objectiu principal de la festa és donar a conèixer l’existència de la malaltia per normalitzar-la i pal·liar les necessitats que se’n derivin a partir del diagnòstic.

Tallers infantils, grups de música, jocs i folklore popular amenitzaran el parc d’atraccions de Tarragona. La jornada solidària, doncs, serà una oportunitat on s’uniran la diversió, la solidaritat i el compromís vers els infants i adolescents amb càncer i les seves famílies. L’actriu Agnès Busquets presentarà l’acte solidari i donarà peu a les diferents actuacions previstes. Entre les actuacions especials destaquen la companyia de dansa Souldance, el DJ XXP, el grup de música rumbera ‘Vergüenza Ajena’ i la Festa de l’Escuma a càrrec d’Almair.

A més, després d’una actuació sorpresa que l’organització de l’acte no ha revelat, hi haurà la lectura d’un manifest. Els infants podran gaudir d’una festa pensada per a ells amb activitats diverses com un partit d’handbol, la creació d’una gorra gegant amb peces de Lego, un circuit esportiu amb cadira de rodes o un taller de personalització de la clàssica gorra.

La gorra, símbol solidari

La gorra, símbol inequívoc de la campanya, ja es pot comprar a les oficines d’AFANOC Tarragona, Lleida i Barcelona i als punts oficials de venda. La peça de vestir, que simbolitza la lluita contra la malaltia, també es pot adquirir en línia i recollir-la a la plaça de la Xina de 10 a 14h el mateix dia de la festa. El preu de la gorra i l’entrada és de 21€.

Els fons aconseguits amb la venda de les gorres es destinaran a millorar la qualitat de vida dels infants i adolescents amb càncer i les seves famílies. La col·laboració i implicació per part de la ciutadania, empreses, institucions, escoles, comerços i voluntariat és clau per tirar la campanya endavant, tant en la seva difusió, com en la logística i la posterior captació de fons.

Font: Xarxanet.org

Share Button