Crida d’emergència per col·laborar en l’atenció telefònica a la població

blogger-336371_1280Des de Protecció Civil demanen el suport i la col·laboració de les entitats socials que disposin de professionals i equipaments tecnològics adequats per desenvolupar aquesta tasca

En la situació actual que ens trobem en la qual s’ha demanat a la població limitar els seus moviments per l’afectació sanitària que tenim, s’ha modificat de forma important els costums habituals i les xarxes socials de la gent. Això pot comportar, en algunes persones, situacions d’incertesa o angoixa, a les quals cal donar resposta.

Les entitats socials ja estan fent aquesta tasca d’atenció telefònica personalitzada a les persones que atenen i això ja és de gran importància per descongestionar els canals oficials que està oferint la Generalitat de Catalunya.

Tanmateix, des de Protecció Civil demanen el suport i la col·laboració de les entitats socials que disposin de professionals i equipaments tecnològics adequats per desenvolupar aquesta tasca d’atenció a la població que està patint situacions d’angoixa o incertesa.

Per això, si sou una entitat social que compta amb professionals i equipaments tecnològics adequats per poder desenvolupar una tasca d’atenció telefònica a la població, podeu omplir aquest formulari, aportant les vostres dades. Des de Protecció Civil de la Generalitat es posaran en contacte amb vosaltres per concretar els detalls de la col·laboració.

Share Button